Uno. Mattel – świetna gra dla całej rodziny

Najlepsza szybka gra dla dzieci w każdym wieku? Taka, której zasad nie trzeba długo tłumaczyć? Wystarczy chwila, by zintegrować całe towarzystwo? Oto ona – gra „Uno”, która się nie nudzi, ma świetne opinie i jest chętnie wybierana, niezmiennie od lat. Znasz ją?

Uno. Na czym polega zabawa?

Jeśli znacie makao, to już wiecie miej więcej, czym jest Uno. To prosta, klasyczna gra karciana, która ma już 40 lat. Jej przewaga nad makao jest taka, że na kartach znajdują się wszystkie niezbędne informacje. Niczego nie trzeba się uczyć, ruchy są opisane na kartach.

Gra polega na szybkim dopasowywaniu kolorów i liczb, odrzucaniu kart i zdobywaniu punktów za to, kiedy inni gracze nie będą w stanie pozbyć się swoich kart. Wygrywa osoba, która jako pierwsza zdobędzie 500 punktów i przy przedostatniej karcie krzyknie „uno”. Grę uatrakcyjniają specjalne dodatkowe karty funkcyjne.

  • mała, poręczna,
  • proste, uniwersalne zasady,
  • dynamiczna,
  • szybka rozrywka
  • sprawdzi się na urodzinach
  • na wycieczce

Uno to dobra gra nawet dla 10 osób. Im więcej gra osób, tym zabawniej. Można jednak grać już w dwie osoby.

Jeśli nie lubisz rozrywek ze zbyt trudnymi zasadami, jest to dobra propozycja dla Ciebie.

Dlaczego warto?

  • gra ćwiczy spryt,
  • spostrzegawczość
  • jest szybka i prosta.

Polecana dla dzieci powyżej 7 lat. Jednak czasami sprawdza się też dla młodszych graczy.

Warto ją mieć w swoim domu!

Jesteś producentem, dystrybutorem tego produktu? Możesz pobrać powyższą grafikę i fragment recenzji, umieszczając je wraz z odnośnikiem u siebie na stronie. W razie pytań prosimy o kontakt - kontakt@sosrodzice.pl.

Jesteśmy tu dla Ciebie. Podejmujemy tematy, które dla nas, Rodziców, są ważne. Miło nam Ciebie gościć na naszej stronie! :) Pozostaw ślad po sobie w komentarzu! Jeśli prowadzisz bloga, chętnie Cię odwiedzimy! :)

Komentarze

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.*

Nie weryfikujemy opinii dodawanych w komentarzach. Nie wiemy od kogo pochodzą, czy zamieszczają je osoby, które kupiły dany produkt, czy też nie.