Obuwie Bartek dla dzieci opinie

Bartek to polski producent obuwia dla dzieci. Znany na rynku już od 20 lat. Ma dość szeroką ofertę (dla maluszków, przedszkolaków i starszych dzieci, obuwie do domu, na zewnątrz, półbuty, sandałki, kozaczki). W asortymencie znajdują się buty dla dzieci od 1 do 10 roku życia.

SONY DSC

Nie można narzekać na ilość wzorów, kolorów. Niestety odstraszać może cena, która jest dość wysoka, zwłaszcza w konfrontacji z częstą potrzebą wymiany obuwia u dzieci.

Bartek posiada kilkaset salonów w całym kraju, na stałe współpracuje z wieloma sklepami także za granicą. Posiada również dobrze funkcjonujący sklep internetowy. Marka jest znana i rozpoznawana.

Niestety producent obuwia dla dzieci Bartek ma sporo negatywnych opinii w internecie. Bez trudu można znaleźć komentarze niezadowolonych klientów, którzy odradzają zakup butów tej marki ze względu na niską jakość wykonania, szybkie zużycie obuwia, często pojawiające się wady oraz trudność w reklamowaniu butów.

Czy tak jest w rzeczywistości?

Postanowiliśmy dla Was sprawdzić, testując obuwie z nowej kolekcji (koszt około 180 złotych) razem z dynamiczną niespełna dwulatką.

Tak wyglądają buty jeszcze nienoszone. Zapakowane w ascetyczne pudełko z logo firmy, informacją o pozytywnej opinii Instytutu Matki i Dziecka (czy jest ona ważna – więcej) oraz dwuletniej odpowiedzialności za produkt (nie ma mowy o gwarancji – celowe?).

SONY DSC

Jak obuwie Bartek sprawdzą się w praktyce?

Będziemy edytować ten wpis, uzupełniając go.

Zachęcamy do monitorowania i dodawania własnych komentarzy.

Jak się sprawdzają buty Bartek dla dzieci po miesiącu noszenia?

Okazuje się, że wyglądają ciągle jak nowe, mimo że użytkowane są intensywnie i w każdych warunkach także na placu zabaw. Jedyny zarzut to dość niewygodne zakładanie tego modelu – mimo bocznego zameczka.

Jesteśmy tu dla Ciebie. Podejmujemy tematy, które dla nas, Rodziców, są ważne. Miło nam Ciebie gościć na naszej stronie! :) Pozostaw ślad po sobie w komentarzu! Jeśli prowadzisz bloga, chętnie Cię odwiedzimy! :)

Komentarze

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

  1. Wasik Wasik

    Dla naszych dzieci Bartki się sprawdziły, chociaż nie ze wszystkie modele, dla jednego dziecka dopasowujemy wkładki, które wchodzą nam do Bartków, z racji że jesteśmy z Ustronia, kupujemy buty bartek przez Internet i tutaj bardzo jesteśmy zadowoleni z obsługi sklepu http://www.dlastopy.pl

  2. Luiza Luiza

    Jeśli ktoś jest zainteresowany zakupem bucików Bartek to mogę polecić salon w Centrum Janki, bardzo często mają tam promocje na te buty, np po 30 % na drugą parę itp.:)

    • kasia kasia

      Zdecydowanie warto korzystać z takich promocji, jedynie trzeba mieć na uwadze, że dziecięca stópka dość szybko rośnie i może warto kupić drugą parę ciut większą:)

  3. malgosia malgosia

    niestety nasze wiosenne butki po 2 miesiącach mają dziury na czubkach i peknieta podeszw e. reklamacjA odrzucona, odwołania w ogole nie przyjmują, kontakt z firma fatalny- kompletne lekceważenie klienta. dodam że były to naz ze 3 buciki. poprzednie były w miarę ok. ale te na pewno były ostatnie.

  4. Madamo Madamo

    Witajcie,

    Zgodze sie, ze jakosc butow Bartka jest bardzo zroznicowana i niestety nieprzewidywalna. Za to cena jest niestety stabilnie wysoka ;-)

    Wczesniej dzieci nosily buty tej marki i poza drobnymi mankamentami (np. odklejaly sie naklejki, fragmenty bokow odklejaly sie od podeszwy), generalnie nie bylo z nimi wiekszych problemow. Na pol roku wystarczaly.

    Niestety ostatni zakup okazal sie totalna porazka: po zaledwie 1,5 (!) miesiaca normalnego uzytkowania (przedszkole, spacery) sandaly calkowicie przetarly sie z przodu i nadaja sie do wyrzucenia.
    Reklamacja nie zostala uznana, poniewaz w ogole nie przyjmuja do wiadomosci, ze to wina materialu tylko niewlasciwe uzytkowanie.
    Pozostaje mi wiec wyrzucic do kosza nowe 1,5 miesieczne buty, ktore kosztowaly 220 pln :-(

  5. Justyna Justyna

    Ważne dla mnie jest żeby buty nie przemakały, więc mierzymy te z nieprzemakalną membraną, pod tym względem zawsze się sprawdzały. W tym roku oprócz bucików, kupiłam plecak w bartku, bardzo się mojej małej spodobał.

    • Darik Darik

      a gdzie kupiłaś plecak w bartku? Ja odwiedzałam i nie widziałam.

      • Justyna Justyna

        w centrum Janki są plecaki i piórniki, dziewczęce i chłopięce, rzeczywiście są tylko w wybranych sklepach, więc u Ciebie mogło nie być.

  6. ala ala

    drogie i takie sobie buty

  7. Maciek Maciek

    Niestety , buty Bartka się zepsuły , ale po 2 spacerach? Kupione w czwartek , chodzone w Niedziele, wypadła dziura na czubku. Opinia po reklamacji : przetarta skóra (nabuk raczej) rekłamacja nie uznana. Nie wiem jak musiała by chodzić córka żeby w skórze mogła tak dziura wypaść :/ , chyba dla 3 letniego dziecka powinno to być w miarę mocne. Za te cenę ponad 130 zł to miał bym takich ze 3 pary :/ Dosyć Bartka nie polecam!

    • mysza mysza

      Wcześniej kupowałam buty zimowe dla dzieciaków w Bartku, bo raz membrana, dwa podeszwy antypoślizgowe, trzy były solidne. Od dwóch lat podeszw Vibram już nie mają, chyba, że z jakiś starych serii pojedyncze pary, jakość wykonania jest do niczego i jeszcze ta cena. Tragedia.

  8. teardrop teardrop

    właśnie odebrałam buty Bartek po odrzuconej reklamacji. Buty roztargały się po 2,5 miesiąca chodzenia przez 3latka. Syn miał jednocześnie druą pare bucików firmy Emel i te są zdecydowaniedużo bardziej trwałe, właściwie nie widać śladów zużycia mimo, że chodził w jednych i drugich po równo. Jeśli buty mają wytrwać kilka tygodni i to dla firmy jest wystarczający czas żeby stwierdzić że to normalne to coś jednak o firmie mówi… juz nigdy wiecej nie kupie ich produktów
    ‚zużycie” to zdecydowanie dziękuję za taką przyjemność

  9. Karolina Karolina

    Przez 15 lat byłam zadowolona z tych butów. Teraz buty szyte są w Chinach i jakość jest fatalna. Szczerze odradzam.

  10. Gosia Gosia

    Witam
    Moje dzieciaki miały do tej pory 3 pary butów bartek. 2 nowe, jedna kupiona używana. jestem zachwycona. Każde buty przetrwały 2 sezony i spokojnie posłużą jeszcze komuś. Wysoka cena odstrasza, ale kupując sandały bartek za 150 zł wiem, że są one wygodne i dziecko ma super buty na 2 lata. Kupując sandały za 70 zł pod koniec lata myślę tylko czy rzepy dotrzymają czy nie…

  11. Angela Angela

    Przykre rozczarowanie. Buty kupiłam zachęcona opiniami. Były to pierwsze buty dla dziecka ponieważ myślałam, że ruszy z chodzeniem. Buty nałożone ok 10 razy w celach dekoracyjnych przez kilka minut. Dziecko w nich nie chodziło. Nie było prowadzane. Siedziało w wózku oraz było na rękach. Buty się zaczęły rozklejać lub sprzedano mi rozklejone ( więc takie musiały wyjść z fabryki- niska kontrola produktu? dodam , że kupiłam pierwszy gatunek nie drugi). Szwy zaczęły się pruć po obu stronach suwaka. A wypustka moro – wyszły jakieś nitki, materiał zmienił kolor. Reklamacja 3 tyg. Nikt mnie poinformował o tym, że będą naprawiane, wnioskowałam o wymianę- a chciałam je pokazać rzeczoznawcy w razie odrzucenia. Ostatni moj zakup. Strata pieniędzy. Buty bardzo niskiej jakości za cene prawie 200 zł. Dodam, że te same buty kupiło kilka znajomych u dzieci chodzących i mają te same problemy z obuwiem. W moim odczuciu buty też są za sztywne na pierwsze kroki.

  12. Aldona Aldona

    Kupuję te buty mojemu dziecku od czasu, gdy zaczęło chodzić. Teraz syn ma 10 lat. A zatem mocno producentowi zawierzyłam i sporo zainwestowałam :) Zwykle byłam z obuwia zadowolona, jednak od pewnego czasu (ok. 2 lata) jakość produktów spadła: „nieprzemakalne” buty zimowe – przemakają (sprawdzone na dwóch parach), elementy odblaskowe odklejają się, a szwy puszczają i ocierają nogę.
    Jednak najwięcej wątpliwości budzi praca obsługi sklepu internetowego – konsultantki zapewne zmęczone narzekaniami klientów – składają obietnice bez pokrycia, na zwrot pieniędzy czekam już blisko miesiąc (a przecież sklep ma na to 14 dni) – zagajona w tej sprawie obsługa sklepu wyjaśnia swoją opieszałość wielością zwrotów – a to też powinno dawać potencjalnym klientom do myślenia.
    Tak więc na dzień dzisiejszy odradzam zakupy w sklepie internetowym BARTEK. Przemawia za tym również jakość zabezpieczenia przesyłki. Ostatnio otrzymany towar znajdował się w zgniecionym pudełku, buty to co prawda nie jest jest towar łatwo ulegający zniszczeniu, jednak takie to niesmaczne, gdy klient sporo płaci a towar dostaje „zawinięty we wczorajszą gazetę”.

  13. Ola Ola

    Trzewiki mojej córki (suwak w nich) zepsuły się dwa razy. Pierwszy raz naprawiali je miesiąc (długo), drugi raz poprosili, żebym odesłała paczkę pocztą, a zakupy były internetowe. Na moją prośbę o kuriera zamilkli na dobre, jakby całej sprawy z zepsuciem się butów PO RAZ DRUGI nie było dla nich, a byłam ich stałym klientem. Był to środek sezonu, butów potrzebowałam, kupiłam inne, te po prostu wyrzuciłam (choć tanie nie były) niesmak mam ogromny, nie tylko, że buty słabe, ale obsługa klienta, sprzedaż do niczego.

Zobacz również