Moc skojarzeń

Internet to miejsce spotkań przypadkowych ludzi. Nie od dziś wiadomo, że rządzi się swoimi prawami. Pewnym charakterystycznym miejscem online są tak zwane fanpejdże, czyli wizytówki danych firm i marek, odwiedzane nie tylko przez fanów, ale również osoby, które lubią na profilach „namieszać”.moc skojarzen

Agencja ClickCommunity zwróciła uwagę na pewne zdjęcie wrzucone na stronę przez osoby zarządzające profilem BoboVita. Znaczenie ma nie tyle, co sama fotografia, dziecka pobrudzonego jogurtem, co komentarze pod nią, powstałe pod wpływem jednoznacznych seksualnych skojarzeń: „podniecająca truskawka”, „zawsze z tobą, tato”, „parówka i dwa jajka”, „bardzo ładne zdjęcie – idealne dla internetowej otchłani”, itp.

Zastanawiam się, skąd takie komentarze? Bo dla mnie osoby widzące w zdjęciu umorusanego dziecka przesłanie erotyczne to…delikatnie ludzie mający jakiś problem. Nawet jeśli takie komentarze mogłyby być śmieszne, to zabawne specjalnie nie są. Dobrze, że autorzy profilu BoboVity kontrowersyjne komentarze usunęli. Jednak niesmak pozostaje.

Z drugiej strony to pewna wskazówka dla osób zarządzających profilami na Facebooku, zwłaszcza tak popularnymi, jak strona wspomnianej marki: apel o ostrożność i przewidywalność pewnych zachowań. Bo co by nie mówić zdjęcie można było wybrać lepsze…

Co o tym sądzicie?

Mam na imię Kinga. Jestem mamą. Normalną, nie wpatrzoną przez cały dzień w dziecko, ale myślącą o prawdziwym dobru całej rodziny. Uczę się, jak kochać siebie i innych. Wiem, że mogę to osiągnąć jedynie wtedy, kiedy będę łączyć kilka ról.

Komentarze

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

  1. xxx xxx

    masakra, ludzie sa chorzy, po prostu

  2. Kasia Kasia

    Powinni takich namierzać i im się bliżej przyjrzeć!

  3. HelowaMama HelowaMama

    No cóż. Ja tu widzę dzieciaka z upapraną buzią, a panowie komentujące mają bujną i nieco brudną wyobraźnię…