Gorący ziemniak. Jedna z najlepszych gier dla całej rodziny

Świetna gra dostępna w wersji tradycyjnej i mini – doskonałej na rodzinne podróże. Oto ona, prosta, choć gwarantująca mnóstwo emocji planszówka – Gorący ziemniak. Zagrają same dzieci, zagrasz z nimi, zaprosisz do zabawy dziadków, sąsiadów…I będziesz się świetnie bawić. Istnieje duża szansa, że tak właśnie będzie!

Gorący ziemniak – dla kogo?

Gra polecana jest dla dzieci od 8 lat wzwyż. Może grać od 2 do 4 osób.

Gorący ziemniak

Jak się gra?

Zasady gry są proste. Trzymając w dłoniach „gorącego ziemniaka”, odpowiadasz na pytanie i przekazujesz ziemniaka następnej osobie. Ta odpowiada na to samo pytanie. Runda kończy się, gdy kręcący bączek zatrzyma się (lub aplikacja da sygnał końca rozgrywki). Osoba, którą koniec czasu zastał z gorącym ziemniakiem w dłoni, przegrywa rundę i spada o jedno pole na planszy. Wygrywa osoba, która
najszybciej przejdzie całą planszę.

Podstawowe zalety:

  • siadasz i grasz,
  • nie musisz czytać zawiłej instrukcji
  • prosta i szybka,
  • gwarantuje rozrywkę dostępną od zaraz,
  • grać mogą osoby w różnym wieku,
  • zapewnia superzabawę,
  • gwarancja śmiechu,
  • doskonale zbliża do siebie członków rodziny,
  • zawiera proste pytania i takie, przy których trzeba się nieźle pogłówkować.

Istnieje duża szansa, że gra spodoba się całej rodzinie i…nie znudzi się.

Podobne gry do Gorącego ziemniaka to 5 sekund i Bomba.

Polecamy!

W co grać z dzieckiem? Kliknij!

Jesteś producentem, dystrybutorem tego produktu? Możesz pobrać powyższą grafikę i fragment recenzji, umieszczając je wraz z odnośnikiem u siebie na stronie. W razie pytań prosimy o kontakt - kontakt@sosrodzice.pl.

Jesteśmy tu dla Ciebie. Podejmujemy tematy, które dla nas, Rodziców, są ważne. Miło nam Ciebie gościć na naszej stronie! :) Pozostaw ślad po sobie w komentarzu! Jeśli prowadzisz bloga, chętnie Cię odwiedzimy! :)

Komentarze

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.*

Nie weryfikujemy opinii dodawanych w komentarzach. Nie wiemy od kogo pochodzą, czy zamieszczają je osoby, które kupiły dany produkt, czy też nie.