Ćwiczenia dla mamy i dziecka po porodzie

Ślizgawka – ćwiczenie dla młodych mam

Maluchy bardzo lubią zabawę w ślizgawkę. Mamy też powinny ją pokochać, bo w ten sposób wzmacniają mięśnie pośladków i ud.

Widzicie te uśmiechy?

Do roboty :)

image001(1)

Odciążenie dla kręgosłupa – ćwiczenie dla młodych mam

W tej pozycji możesz wykonać krążenie głową, możesz również wyciągnąć rękę w jedną stronę, balansując ciałem w jej kierunku, potem w drugą. To świetna pozycja do ćwiczeń górnej części ciała. Zakończ w pozycji jak na zdjęciu.

image007

Powodzenia!

Pamiętaj wystarczy wykonywać ćwiczenia przez 21 dni, by weszły nam w nawyk! Pierwsze 3 tygodnie mogą być trudne, ale potem jest zazwyczaj dużo łatwiej.

Uwaga! Powyższa porada jest jedynie sugestią i nie może zastąpić wizyty u specjalisty. Skonsultuj się z lekarzem.

Jesteśmy tu dla Ciebie. Podejmujemy tematy, które dla nas, Rodziców, są ważne. Miło nam Ciebie gościć na naszej stronie! :) Pozostaw ślad po sobie w komentarzu! Jeśli prowadzisz bloga, chętnie Cię odwiedzimy! :)

Komentarze

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

  1. Ula Ula

    Fajne te ćwiczenia :)

  2. Kinga Kinga

    Z niemowlakiem nie ćwiczyłam – nie chciało mi sie
    ale juz pozniej tak, z biegającymi chlopakami było to naprawde fajne doswiadczenie, zwlaszcza jak mnie nasladowali

  3. Kinga Kinga

    Ciekawy pomysł na połączenie zabawy z maluszkiem i ćwiczeń. Myślę, że mimo to warto wygospodarować czas tylko dla siebie i zmotywować męża, by nam w tym pomógł, zajmując się w tym czasie dzieckiem. Mnie jakoś się udaje znaleźć czas na ćwiczenia co drugi dzień – ćwiczę z różnymi trenerkami, ostatnio głównie z książką Natalii Gackiej – i pociążowe niedoskonałości powoli stają się przeszłością :)