Ćwiczenia dla mamy i dziecka po porodzie

Kobiety często nie ćwiczą po porodzie, bo twierdzą, że nie mają czasu. Są zmęczone, przytłoczone codziennymi obowiązkami, gdy mają chwilę, marzą tylko o śnie. To zrozumiałe. Z czasem jednak maluszek staje się mniej wymagający, a do aktywności fizycznej nadal ciężko się przekonać…

Ćwiczące mamy podkreślają, że warto zadbać o siebie i odrzucić wszystkie wymówki. Proponują  ćwiczenia dla mamy i dziecka, które można wykonywać w domu w trakcie zabawy z niemowlakiem. Spróbujecie? Dzisiaj, a nie jutro?

Ćwiczenie na nogi i brzuch – ćwiczenia z dzieckiem

Ćwiczenie polega na trzymaniu dziecka na wyprostowanych rękach i uśmiechaniu się do maluszka oraz unoszenia i opuszczeniu nóg (na początku można poprzestać na trzymaniu nóg w jednej pozycji – tak jak na zdjęciu poniżej). Powinnaś czuć, jak pracują mięśnie brzucha i ud.

ćwiczenia z dzieckiem

Ćwiczenia dla mamy i dziecka po porodzie – ćwiczenie 1

Uwaga! Powyższa porada jest jedynie sugestią i nie może zastąpić wizyty u specjalisty. Skonsultuj się z lekarzem.

Jesteśmy tu dla Ciebie. Podejmujemy tematy, które dla nas, Rodziców, są ważne. Miło nam Ciebie gościć na naszej stronie! :) Pozostaw ślad po sobie w komentarzu! Jeśli prowadzisz bloga, chętnie Cię odwiedzimy! :)

Komentarze

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

  1. Ula Ula

    Fajne te ćwiczenia :)

  2. Kinga Kinga

    Z niemowlakiem nie ćwiczyłam – nie chciało mi sie
    ale juz pozniej tak, z biegającymi chlopakami było to naprawde fajne doswiadczenie, zwlaszcza jak mnie nasladowali

  3. Kinga Kinga

    Ciekawy pomysł na połączenie zabawy z maluszkiem i ćwiczeń. Myślę, że mimo to warto wygospodarować czas tylko dla siebie i zmotywować męża, by nam w tym pomógł, zajmując się w tym czasie dzieckiem. Mnie jakoś się udaje znaleźć czas na ćwiczenia co drugi dzień – ćwiczę z różnymi trenerkami, ostatnio głównie z książką Natalii Gackiej – i pociążowe niedoskonałości powoli stają się przeszłością :)