Dziecko zepsuło smartfona? Skorzystaj z ubezpieczenia

Inf. prasowa komentarzy: 0

Rodzice małych dzieci i kilkunastomiesięcznych niemowląt nierzadko spotykają się z sytuacją, gdy ich pociecha zepsuje jakiś sprzęt. Niestety, dość często sprzętem tym jest smartfon, który jest urządzeniem delikatnym i mało odpornym na uszkodzenia mechaniczne. Co zrobić, gdy dziecko uszkodzi telefon?

Najpowszechniejsze usterki

Dzieci najczęściej rozbijają wyświetlacze w smartfonch bądź zalewają je soczkiem, mlekiem lub wodą. Urządzenie wymaga wtedy natychmiastowej naprawy, gdyż z reguły dalsze jego użytkowanie nie jest możliwe. Koszt wymiany rozbitego lub porysowanego wyświetlacza to przeciętnie wydatek 200-300 złotych, jednak w przypadku iPhone’ów nowy ekran kosztuje ponad dwukrotnie więcej. Jeżeli sprzęt jest zalany, koszt usługi serwisowej jest zależny od tego, który z podzespołów uległ uszkodzeniu. Niekiedy okazuje się, że ilość uszkodzonych elementów jest tak duża, że opłacalniejsze jest kupienie nowego smartfona niż naprawianie posiadanego modelu.

Jeśli dziecko uszkodzi telefon mobilny, niemożliwe jest usunięcie usterki w ramach gwarancji. Producent urządzenia daje gwarancję jedynie na usuwanie awarii wynikających z wad ukrytych urządzenia, a te, które powstaną z powodu uszkodzenia mechanicznego czy zalania, do takich nie należą. Oznacza to, iż rodzic musi samodzielnie pokryć koszty usunięcia szkody wyrządzonej przez dziecko. Może tego uniknąć jedynie, gdy kupi Phone Insurance.

Polisa z Family Cover

Dzięki Phone Insurance pieniądze na naprawę smartfona są wypłacane przez towarzystwo ubezpieczeniowe, a rodzic nie musi martwić się o to, skąd weźmie środki, by wymienić uszkodzony element w telefonie. Aby ubezpieczenie obowiązywało, gdy awaria powstanie z winy dziecka, powinno się dokupić do podstawowej wersji Phone Insurance ubezpieczenie Family Cover. Daje ono gwarancję, że towarzystwo ubezpieczeniowe zapłaci za naprawy wynikające z nieostrożnego użytkowania sprzętu przez najbliższych członków rodziny.

Odszkodowanie z ubezpieczenia Phone Insurance jest wypłacane maksymalnie w ciągu 2 tygodni, co jest jednym z najkrótszych terminów oczekiwania na świadczenie – większość towarzystw ubezpieczeniowych wypłaca odszkodowanie po 30 dniach. Aby zakupić ubezpieczenie z rozszerzeniem Family Cover, wystarczy wypełnić prosty formularz na stronie internetowej ubezpieczyciela lub zgłosić odpowiednią dyspozycję w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem. Ubezpieczenie można nabyć na dowolny okres, gdyż wykupienie go na minimum rok nie jest wymagane.

Komentarze

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.